sobota, 13 kwietnia 2013

Liebster award


 Możecie sobie wyobrazić..., zostałam nominowana do nagrody Liebster Award....
Pytacie kto mi sprawił taką niespodziankę...?
Już Wam mówię...:
Do nagrody Liebster Award nominowała mnie



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. I ważne: Nie wolno nominować bloga, który cię nominował...

Moje odpowiedzi

1. Co najbardziej lubisz w byciu mamą??
Moje cudowne dzieciaczki, karmienie piersią i każdy dzień który z nimi spędzam
2. Co najbardziej przeszkadza ci w byciu mamą??
To że czasami jestem bezsilna i nie mogę nic zrobić w niektórych sytuacjach
3.W jakim wieku są twoje pociechy??
Antoni 7 i Jan 34 miesiące
4.Lubisz czytać książki??
Nawet bardzo.
5.Ulubiony kolor??
Malinowy.... nie raczej niebieski.... albo oba :)
6.Ulubiona pora roku??
Wiosna
7.Czy uprawiasz jakiś sport???
Raczej nie... chyba że ten w sypialni też się zalicza :)
8.Preferujesz zakupy w internecie czy sklepie??
A to zależy co kupuję. Teraz jak mam dwoje dzieci to częściej w internecie kupuję.
9.Gdybym wygrała w totka kupiłabym...
Dom i parę innych drobiazgów :)
10.Ulubiona firma kosmetyczna??
Ojjjjjjjjjj ciężkie pytanie. Inglot
11.Co czujesz kiedy blogujesz????
Że wreszcie robię coś dla siebie. To mnie wycisza i uspokaja po dniu pełnym wrażeń




Moje pytania:
1.Jak długo blogujesz???
2.Z jakiego powodu zaczęłaś blogować??
3.Kawa czy herbata??
4.Czarny czy biały??
5.Kawa z mlekiem czy bez??
6.Pies czy kot?? A może rybki :) Czy masz w domu jakieś zwierzątko?? 
7.Wiadomości w internecie, telewizji a może tradycyjna gazeta??
8. Czy masz już dzieci??
9.Jeśli tak to jakie mają imiona??
10.Pieluchy jedno czy wielorazowe??
11.Karmienie butelką czy piersią??




8 komentarzy:

  1. Super! Dziękuję bardzo za odpowiedzi :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji!
    Wygląd zmienił się na plus. Duży! Parę dni mnie nie było, a tu takie zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za nominacje :). Czy w komentarzu mam odpowiedzieć na pytania ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację chociaż udziału nie wezmę.
    Fajny blog :) Dołączyłam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za ZAPROSZENIE do zabawy. Moje odp.:
    1.Jak długo blogujesz??? Wcześniej miałam innego bloga na spółę z koleżanką, ale zawirowania, druga ciąża i dziecko, spowodowały, że założyłam tego bloga.
    2.Z jakiego powodu zaczęłaś blogować?? Dla przyjemności, dla odskoczni, żeby sobie popisać, bo lubię, żeby porobić foty, bo też lubię :), a jak się znajdzie z czasem jeszcze jakiś powód to też będzie super.
    3.Kawa czy herbata?? kawa
    4.Czarny czy biały?? biały
    5.Kawa z mlekiem czy bez?? z mlekiem bezwarunkowo
    6.Pies czy kot?? A może rybki :) Czy masz w domu jakieś zwierzątko?? Kurczaki, kota i rybki:)
    7.Wiadomości w internecie, telewizji a może tradycyjna gazeta?? Wiadomości generalnie mnie denerwują.
    8. Czy masz już dzieci?? tak
    9.Jeśli tak to jakie mają imiona?? Halinka, Franek
    10.Pieluchy jedno czy wielorazowe?? jedno
    11.Karmienie butelką czy piersią?? ekologiczne


    Zmieniłam trochę zasady.
    Zostaw mi w komentarzu do posta http://swierkowa3.blogspot.com/2013/04/sto-pytan-do.html odp.:
    Jaki jest Twój ulubiony blog?
    Jaki był pierwszy blog, na który zajrzałaś?

    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń