wtorek, 4 marca 2014

Licznik się przekręcił


Wchodzę dzisiaj na bloga a tu miła niespodzianka licznik odwiedzających przekroczył 10 000. Z czego jestem dumna :D  Dla niektórych z Was to pewnie mało ale ja się cieszę każdym odwiedzającym i każdym waszym komentarzem.

Jest jeszcze jeden licznik który się dzisiaj przekręca z 27 na 28 :)  Matka ma w dniu dzisiejszym kolejne w swoim życiu urodziny.

Czy jest z niego zadowolona??
Pewnie że tak. Mam kochane dzieci, rodzinę, męża którego kocham z całych sił. Choć w życiu zawodowym nie osiągnęłam zbyt wiele to mam nadzieję że szybko nadrobię.

Idę zaraz odebrać wyniki wczorajszych badań, i mam nadzieję że na wizycie u ginekologa podczas usg z okazji urodzin dzieciątko pokaże wreszcie kim jest :) to bł by taki pierwszy prezent dla mamusi

Pozdrawiam

I uciekam się pakować jadę z dziećmi do rodziców na kilka dni.

A i jeszcze bym zapomniała jeszcze jedna osoba obchodzi dzisiaj urodzinki i to nie byle jakie bo 18 :)
Mąż ma już taką dorosłą córkę z pierwszego małżeństwa. Słońce wszystkiego najlepszego.

7 komentarzy:

  1. No wszystkiego najlepszego i koniecznie daj znać, jak tam u lekarza było :) ja czekam teraz na przekręcenie licznika blogowego na dwójeczkę z przodu, a jeszcze 19 dni i mój osobisty się przekręci na 26 :P coś te liczniki zapierdzielają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat! Szczęśliwego rozwiązania, spełnienia marzeń i zdrówka duuuuużo ! :*:*:*
    Oby maleństwo zrobiło Ci prezent :) Mi Młodszy w grudniu zrobił- wyszedł mu pierwszy ząbek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego!! :) Kolejny super rok Ci się zapowiada, a Maleństwo może faktycznie zrobi prezent i się ładnie pokaże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka młoda mama! Zazdroszczę! I życzę wszystkiego naj, naj, naj! I żeby Maluszek pokazał płeć-sama jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje rocznic, niesamowity zbieg okoliczności...tyle szczęścia naraz:)oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje 10 tyś. I życzę kolejnych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) to sporo wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń