poniedziałek, 7 lipca 2014

:-D

My u dziadków cały czas. Prawdopodobnie zostaniemy tu do pierwszego szczepienia.
Czasem jest ciężko jak zostaje sama to akurat wszyscy w tym damym czasie czegos potrzebują.
Maly obudzi sie na cycusia. Janek potrzebuje pomocy w toalecie a Antek sprawdza szafki w kuchni czy przypadkiem nie ma jakiegoś cukru lub mąki do wysypania. A jak tylko ktos przyjdzie to mały zapada w sen.
Jest raczej spokojnym dzieciątkiem. Je mlesio i śpi. Tylko przed zrobieniem kupki pręży się nawet kolo godziny. Pytalam się lekarki jak byliśmy na wizycie patronażowej czy to kolki czy co sie dzieje ale spytała sie czy KP i jak powiedzialam że tak to usłyszałam no właśnie. No właśnie co???  Unikam potraw ostrych, wzdymajacych itp i nie bardzo.wiem jaka jest przyczyna mały nie płacze (no chyba że w kąpieli bo nie lubi) ładnie śpi tylko to mi nie daje spokoju że go w brzuszku kręci. No ale widać ta pani doktor nam nie pomoże. Pewnie najszczesliwsza była by gdybym mu dała MM a i to nie wiem czy rozwiązało by sprawę. Właściwie to maly ma tak od urodzenia jak nie zasnie przy cycusiu to wiadomo było że będzie kupa.

Mały jest kopią taty. Jakby wyjął go ze starego zdjęcia i położył obok.

Na zdjeciu chłopaki może i wyglądają podobnie ale w rzeczywistości nie są. Każdy kto do nas przyjdzie popatrzy i mówi że  każdy jest inny.

9 komentarzy:

  1. Hmm akurat na tym zdjęciu wyglądaja bardzo podobnie - słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie na zdjęciu są prawie identyczni! :)

    Co do problemu brzuszkowego to nie bardzo wiem jak pomóc, bo my takich nie mieliśmy :/ Ale może spróbujcie u jakiejś innej lekarki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chłopaki są mega do siebie podobni!! ;) zwłaszcza najstarszy z najmłodszym !!
    Świetne zdjęcie. Masz wspaniałych chłopaków!

    A co do sugestii doktor - trzeba było mocniej zagłębić się w ten temat - niech się wysmętni i skoro "zna" przyczynę niech jej zaradzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabrałyśmy się ze Szczyptą za organizację spotkania 20.07, utworzona jest zamknięta grupa na FB Blogujące Łódzkie Mamy. Dołączysz do nas? Tam będą szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopaki wygladają cudownie :) Bardzo podobni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała gromadka, zdjęcie całej trójki jest cudowne ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne chlopaki. Tylko pozazdroscic!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń