środa, 10 grudnia 2014

Insta fotki

Dawno nie dodawałam więc się ich uzbierało. Jest ich więcej ale zdjęcia dzieciaczków ograniczyłam do tych ciekawszych :)




Wielkie wydarzenie w okolicy odpust na św. Michała pełno wikliny, drewna, suchotek.


Mój odpustowy gwizdek kogucik





Selfie

Łódź ul.Piotrkowska


Zupa krem z dyni


Tatowa 40




chleb żytni avokado kiełki





Moja wygrana u mamamoja.pl



Początek Antkowych nieszczęść


Owsianka królewska z bananem i śliwką


Jak chorujemy to dużo budujemy




Szpinak, łosoś, czosnek i makaron.











Czytelnik


Paznokcie-moje uzależnienie



Ot samo wyszło









Ciastolinowe miasteczko





Surowy brokuł, wcinał jak cukierasy


Domowe sajgonki :D


Eko środki u nas w domu zagościły.












6 komentarzy:

  1. To że masz cudowne dzieci to już wiesz, to że wyglądasz pięknie to też wiesz, ale to że kocham tego typu posty ?? :D:D:D:D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotki, a twoje chłopaki są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz prze-słod-kie maluchy!

    W wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej bardzo tutaj kratywnie i pozytywnie :) A propos… Coś kreatywnego, ale troche z innej beczki/ Natknełam się na stronkę http://www.bajkotwory.pl
    gdzie dzieciaki mogą tworzyć własne bajki i podkładać głosy. Co o tym sadzicie? Dla mnie bomba zamierzam wykupić pakiecik na prezent na święta dla mojego Michasia. Uważacie, ze takie zabawy komputerowe rozwijają kreatywność?? Prosze napiscie co sądzicie!

    Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że i was szpital dopadł. Dobrze, że mają internet :)

    OdpowiedzUsuń