środa, 23 kwietnia 2014

Święta nie za stołem.

Święta i po świętach. 
Dla mnie jak zawsze trwają zdecydowanie za krótko, ostatnie Boże Narodzenie ciągło się strasznie długo (przez pobyt w szpitalu)  
Kilka zdjęć z naszego świętowania-odpoczywania. Zdecydowaliśmy już jakiś czas temu że bedziemy sami z dziećmi. Mąż pracuje całymi dniami, niedziele szybko nam mijają. Od piątku mieliśmy go tylko dla siebie. Jasio codziennie pytał się po kilka razy tatusiu a ty naprawdę rano nie będziesz musiał iść do pracy. Synek nie dowierzał że może z tatą spędzić tyle czasu. Chodzili samotnie na spacery a mama odpoczywała gdy Antoś spał. Dzieci były zachwycone bardziej niż jakimś materialnym prezentem.  Święta spędzone aktywnie a nie za stołem.








Nieszczęsne lamy i murek z poprzedniego postu. 


Karmienie uchatek :D


Takie plansze lubię najbardziej  :) Całkiem realistyczne





Dzieciaki opanowały auto :D 


Pod blokiem w poszukiwaniu gołębi. 

W okół jest ich pełno a Antoś gania je całymi dniami.
Uwielbia zwierząta. W zoo piszczał przez całą wizytę.


Chciałam zrobić zdjęcie mazurka ale chwila nie uwagi i dekoracje zaczęły znikać


Świąteczne śniadanko :D




Gdzie jest Nemo :D


Mini zoo. Głaskanie kóz, owiec królików i gęsi. 



Promocja w Rossmanie. Matka zaszalała. 


6 komentarzy:

  1. To Łódzkie zoo?
    My chcemy się wybrać w weekend majowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w Łodzi. Proponuję dojechać do niego koło 11 11.30 bo później są problemy z zaparkowaniem auta zazwyczaj.
      Z roku na rok jest tam coraz fajniej

      Usuń
  2. My trzy tygodnie temu byliśmy w zoo:) Z pewnością będziemy częściej jeździć z Krystianem:)A wczoraj też szalałam w rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast siedzieć i objadać się za stołem mogliście miło spędzić czas - na pewno na dobre Wam to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my planujemy dopiero wypad do zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i super!:-) Cała rodzinka na fajnej wycieczce... tak się odpoczywa....
    p.s. dziś odwiedziłam rossmana i zakupiłam CC cream 123 Perfect Bourjois....;)

    OdpowiedzUsuń