poniedziałek, 25 lutego 2013

CutisHelp mimi podbił nasze serce

Około miesiąca po narodzinach naszej młodszej pociechy okazało się ze cierpi na AZS i wykazuje nietolerancję na białko mleka krowiego. Jak wiadomo skóra takiego malucha wymaga natłuszczania. Zanim znaleźliśmy ten właściwy pasujący dla nas przetestowaliśmy kilka innych. I  w tym poście chciałam opisać naszą drogę w kupowaniu kolejnych natłuszczających specyfików.

 Na pierwszy ogień poszedł EMOLIENT LINUM od Dermedic baby.


 
Producent pisze o produkcie:
Regeneruje i zmiękcza skórę – Olej lniany, bogaty w NNKT /Nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3, Omega 6 i Omega 9/ skutecznie pielęgnuje skórę skłonną do spękań i zapaleń.  Składniki aktywne: Olej z lnu z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9,Witamina E.  Eliminuje uczucie dyskomfortu napiętej skóry poprawiając jej elastyczność, działa przeciw świądowo. Usuwa spękania przyspiesza regenerację uszkodzonej tkanki. 
Można stosować po ukończeniu przez niemowlę pierwszego miesiąca.
Zapach bardzo mi sie spodobał, olejek nie zostawiał tłustego filmu na wanience. Balsam posiada wygodną pompkę ułatwiającą aplikację. Jednak jak dla mnie ma zbyt wodnistą konsystencje która dość długo się wchłania co dla mam jest dośc ważne aby maluch po kąpieli nie zmarzł kiedy czekamy na wchłonięcie się balsamu. Olejek dość szybko się skończył a ja nie zauważyłam poprawy skóra na plecach małego w dalszym ciągu wyglądała fatalnie jakby dostał łupieżu. Nie widziałam sensu kupowania ponownie olejku. Z balsamem męczymy się po dzień dzisiejszy.
Cena olejku to około 35zł za 400ml
Cena balsamu około 25zł za 215ml
 Po lekturze internetowej o AZS i poradach innych mam postanowiłam spróbować Ziajki natłuszczającej. Bardzo przystępna cena 12zł za 200ml. Skóra Antosia była bardziej nawilżona niż po EMOLIENT LINUM opakowanie starczyła nam zaledwie na kilka kąpieli. Natomiast skóra starszego syna bardzo dobrze przyswoiła sobie kąpiele ziajkowe. Stała się mięciutka i bardziej gładka co zauważyłam po pierwszej kąpieli. Starszy dokończył opakowanie a my za porada naszej pani pediatry spróbowaliśmy Atoperal baby, która dała nam kilka saszetek. Uważam że nie można zbyt wiele powiedzieć o produkcie którego używało sie przez kilka dni, poprawy żadnej nie zauważyłam więc nie inwestowałam w pełnowymiarowy produkt. Nasza pani pediatra powiedziała że jak nie pomoże to poleca nam nowość na rynku CutisHelp mimi na bazie oleju z Konopi Siewnych.  i to był nasz strzał w 10.

Po zaledwie dwóch dniach stosowania skóra synka stała się dużo gładsza, po tygodniu skóra na jego plecach była już całkiem gładka. A synek stał się spokojniejszy i przestał płakać w kąpieli.  Co świadczy o zmniejszeniu świądu suchej uprzednio skóry. 
Co mnie zaskoczyło spodziewałam się zupełnie innej konsystencji emulsji do mycia ciała i włosów. Używając kilku emolientów myślałam że konsystencja będzie rzadka i płynna a tu miłe zaskoczenie konsystencja w formie żelu który można wygodnie aplikować i rozmasowywać na skórze jedyny minus to brak pompki :) 
Informacje o produkcie zaczerpnietę z Funpage na Facebooku 
Aktywne Emolienty CutisHelp mimi stanowią bezcenne wsparcie w pielęgnacji skóry dotkniętej schorzeniami przebiegającymi z suchością i/lub świądem  oraz są niezastąpionym elementem codziennej pielęgnacji delikatnej i wrażliwej skóry każdego dziecka.zawartość kwasów tłuszczowych w oleju konopnym użytym do produkcji Aktywnych Emolientów CutisHelop i CutisHelp mimi ;)


-NAJWYŻSZA ZAWARTOŚĆ Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT) będących podstawowym budulcem błon komórkowych oraz cementu międzykomórkowego.

-IDEALNIE ZRÓWNOWAŻONE PROPORCJE NNKT szeregu n-6 do n-3 wynoszące odpowiednio 3:1; zapewniające synergię, efektywność i bezpieczeństwo działania.

-RÓWNOWAGA między nasyconymi i nienasyconymi kwasami tłuszczowymi wynosząca 1:1.

-NAJBARDZIEJ WSKAZANA, naturalna konfiguracja-cis kwasów tłuszczowych.

-JEDYNY olej pochodzenia roślinnego zawierający CBD- kannabidiol, substancje o silnych właściwościach przeciwzapalnych (inhibitor cyklooksygenazy).

-BEZPIECZNY i EFEKTYWNY UKŁAD KONSERWUJĄCY: Dermosoft® LP.

Olej konopny użyty do procesu produkcji Aktywnych Emolientów CutisHelp jest wolny od związków halucynogennych THC.

Zużyliśmy już dwa balsamy i jedną emulsję. Chcę kupić małemu jeszcze krem do twarzy 
Cena produktu 
Emulsja do kąpieli  200ml  około 40zł
Balsam do ciała   200ml około 40zł

Gorąco polecam spróbować :) mamom których maluszki mają skórne problemy, CutisHelp mimi pozostanie w naszej łazience i bedzie towarzyszył moim maluchom.
 Cena jest dosyć spora ale są promocje w aptekach internetowych doz.pl o czym można się dowiedzieć śledząc ich Funpage na Facebooku. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz