czwartek, 28 lutego 2013

Ciemieniucha

Mały dostał paskudnej ciemieniuchy nie na główce ale na czole i brwiach
Skóra była sucha, szorstka i czerwona. Natłuszczałam alantanem kilka razy dziennie i jakby delikatnie pomagało ale dla mnie to było za mało.
Podczas zakupów natknęłam sie na Ziajkę kremowy olejek myjący do ciała zapobiega ciemieniusze.
Kosztował w dwu paku (z kremem do twarzy) jakieś 8 zł za opakowanie 300ml wiec niewiele.

Opis producenta

  Do mycia głowy, twarzy i ciała zapobiega ciemieniusze 

Opis producenta
Do mycia głowy, twarzy i ciała zapobiega ciemieniusze
Do stosowania po 1 miesiącu życia
 Kremowy olejek myjący przeznaczony do dermatologicznej kąpieli kojąco-natłuszczającej. Polecany do codziliwej skóry dziecka, przyczynia się do redukcji ciemieniuchy. 
Działanie
  • Delikatnie natłuszcza i łagodnie myje
  • Zapobiega przesuszaniu naskórka
  • Redukuje szorstkość, suchość i nadmierne łuszczenie
  • Przynosi ulgę podrażnionej skórze
  • Zapewnia efekt miękkiej i gładkiej skóry
  • Tworzy kremową aksamitną pianę
Substancje aktywne Naturalne oleje-słonecznikowy, bawełniany, makadamia, skwalan, wiataminy E i F, łagodne składniki myjące
Nie zawiera SLESu, MYDŁA i BARWNIKÓW

Mój sposób użycia przed kąpielą nasmarowałam synkowi ciemieniuchę cienką warstwą, podczas kąpieli umyłam czoło i główkę olejkiem. Ku mojemu zdziwieniu po kapieli skóra była idealnie gładka. Po tygodniu stosowania preparatu pożegnaliśmy się z ciemieniuchą na zawsze. Mam problem z suchymi łokciami i kolanami i sama zaczęłam stosować olejek do mycia co przyniosło ulge i mojej skórze. Dodam że uwielbiam ten delikatny zapach i myje małemu główke tylko w tym preparacie. Mały ma "delikatną atopkę" (tak mówi nasza pani pediatra) preparat mu nie szkodzi

Zalety:
delikatny zapach
pompka ułatwiająca aplikacje
kremowa konsystencja
wydajny (wystarczy jedna aplikacja by umyć główkę małego)
hypoalergiczny
niska cena

Wady
nie znalazłam

1 komentarz:

  1. Polecam użyć spray z baby cap. Zobaczysz że zejdzie. Mam nadzieję, bo u nas zajęło to chwile. Oczywiście nie po jednym razie. Kilka razy i problem z głowy.

    OdpowiedzUsuń