poniedziałek, 4 marca 2013

27

Coś wam zdradzę moje drogie :)
Matka ma dzisiaj 27 urodzinki.... czy jest szczęśliwa z tego powodu... Ciężko stwierdzić. Kiedyś nie mogłam się doczekać urodzin, prezentów tortu. Krótkie podsumowanie mojej działalności na tym świecie z czego jestem dumna. Z mojej wspaniałej rodzinki. Mam w domu trzech wspaniałych muszkieterów (męża i dwóch synów). Cóż można chcieć więcej. A no można potrzebujemy jeszcze swojego własnego M. i to chyba będzie moje życzenie urodzinowe. Chyba nie powinnam głośno o tym mówić ale wierzę że się kiedyś spełni.

A i wszystkiego najlepszego tym którzy również maja dzisiaj urodzinki. Sama znam kilka osób. Córa mojego męża z pierwszego małżeństwa również ma dziś urodzinki. Więc wszystkiego najlepszego szczególnie dla ciebie D.

A torcik bym taki chciała :) od Budiego Valastro :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz