czwartek, 28 marca 2013

Banan ze skarpetą

Dzisiaj jako owoc mama podała dzieciom banana. Najprostszy deser dla naszego malucha. Rozgniatamy banan widelcem i podajemy łyżeczką. Chłopaki uwielbiają owoce i warzywa. Mały co prawda je to co dostanie od mamy ale starszy sam sobie wybiera przekąski. Jabłko, banan i marchewka to ostatnio jego ulubione przekąski. Natomiast maluch podczas dzisiejszego deserkowania odkrył nowe połączenie. Banana ze skarpetą :) o tak ze skarpetą... Ostatnio uwielbia wkładać sobie do ust swoje stopy a że mama karmiła go w leżaczku to śmiało każą łyche banana poprawiał odrobiną skarpety :)

Wczoraj mama starszakowi zmieniła fryzurę na bardziej wiosenną czyli obcięła włoski bo już troche za długie były. Nawet był grzeczny i nie krzyczał jak ostatnio "mamusiu co ty mi robisz aj aj aja aj aj tak się nie robi dzieciom aj aj" czekałam tylko jak zapuka któryś z sąsiadów albo jakaś policja bo pewnie cała klatka go słyszała. No ale nie zapukał nikt. Chciałam zrobić mu zdjęcie i pokazać jakie to ja mam zdolności (we władaniu maszynką :)) ale się nie daje sfotografować. Będę polować z ukrycia :)

1 komentarz:

  1. Ten banan popychany skarpetą najlepszy:)
    Czekam na zdjęcie małego przystojniaka, u nas pierwsze obcinanie było nożyczkami i tylko pies na kolanach uratował nas przed lamentami.

    OdpowiedzUsuń